Hvis du oplever tekniske problemer med dit WalkingPad-produkt, som du har købt hos MyStuff, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice. Vores erfarne kundeservicerepræsentanter står klar til at hjælpe dig med at løse problemet på en hurtig og nem måde.
For mindre tekniske problemer kan du muligvis løse problemet selv ved at udskifte visse dele. Vi har udarbejdet omfattende guider og information om, hvordan du kan foretage udskiftning af dele. Hvis det er nødvendigt at skaffe nye dele, kan dette bestilles på vores hjemmeside eller ved at kontakte kundeservice. Vi anbefaler dig at kontakte kundeservice for at undersøge og lokalisere fejlen, så vi hurtigt kan finde en løsning, der er effektiv for begge parter.
Nedenfor finder du en oversigt over skader eller fejl, som ikke er dækket af reklamationen eller garantien:
- Fysisk skade
- Fejlbrug (se brugermanualen for hvert enkelt produkt)
- Demontering uden tilladelse
- Uforsvarlig brug
- Vandskader
- Sliddele (løbebånd)
- Manglende vedligeholdelse (standard rengøring og brug af silikoneolie)
- Utilstrækkelig opbevaring (støv, hår osv. på elektronik eller i motor)
- Transportskader, der skyldes, at kunden ikke har pakket varen tilstrækkeligt ved returnering eller garantikrav.
Angående reklamation af WalkingPad kan du reklamere på produktet i op til to år efter modtagelsen. Hvis varen eller dele af den er beregnet til at vare væsentligt længere, er reklamationsfristen fem år. Følgende mekaniske dele har en reklamationstid på op til fem år:
- Nedre kredsløbskort (LCB)
- Øvre kredsløbskort (UCB)
- WalkingPad-motoren
- Andre forbindelser og interne fejl
Undtagelsen fra de følgende mekaniske dele er fejlkoder, der skyldes forkert brug, uforsvarlig brug, manglende vedligeholdelse eller utilstrækkelig opbevaring (vandskader, fysiske skader, støv).